چگونه به قیمت مراسم ازدواج مدیریت

تاسیس در سال 1998، ما در حال در ارائه ارائه دهندگان پذیرایی و سالن ازدواج اختصاص یافته است. سالن ازدواج با در خانه معبد از Ganapathi که ساخته شده و نصب شده با تمام عناصر اخلاق، Vastu را و shashtram aagama پر برکت. افراد قانونی ازدواج، از جمله افراد در ازدواج همجنس، به حقوق اضافی جدید دولت نیویورک و مزایای نسبت به کسانی که به عنوان همراهان داخلی حق در اینجا در شهرستان نیویورک ثبت نام تحت عنوان.

شما همچنین می توانید دستورالعمل برای به دست آوردن و یا اصلاح سوابق ازدواج، به عنوان یک کشیش شاغل و مسئول ازدواج ثبت نام، برای به دست آوردن یک گواهی نامه از غیر مانع (ضروری برای به دست آوردن یک مجوز ازدواج در کشورهای دیگر)، و به درخواست تجدید نظر محرومیت از مجوز ازدواج را کشف کنید.

یک طرف دیگری ضروری است که باید در زمان تلاش برای هدایت سالن های عروسی بررسی می شود این است که باید آن را در یک مکان است که به راحتی از تمام گوشه و کنار شهرستان در باغ  تالار فعلی باشد. خدمات خود را فوق العاده ای بود و راهرو تمیز بود و بسیاری از صندلی برای شرکت که منظمی سازماندهی شده بود و آن را بزرگ بود و مطبوع است.

شری محال از Sivasakthi است که برای خدمات با کیفیت بالا، نظافت و کارکنان پاسخگو که هر عمل یک بزرگ و موفقیت آمیز آن فکر می کردم. برای شرکت و کسب و کار حوادث، متل ها، رستوران ها علاوه بر ستاره سالن های جشن در حیدرآباد وجود دارد. طراحی شده توسط نقشه های گوگل، chennaihallsnow شما به ارمغان می آورد همه سالن در چنای در یک صفحه نمایش آسان است. ثبت کردن شکل برای دریافت پیشنهادات راهرو به آدرس ایمیل شما عرضه می شود.

عکس همچنین می توانید در اولین لابی کف راهرو کلان شهر در نظر گرفته شود، در میدان ناتان فیلیپس و یا در باغ سالن osgoode (غرب قرار راهرو شهرستان). رزرو این راهرو ازدواج برای rental.Rented دو سالن در این و به طور کامل آنها، متهم کردهاند 3.5 مایل بود خوب است و من خوشحال به انتخاب این راهرو است. رزرو این راهرو ازدواج برای مردمی من موثر پاسخ و اجاره راهرو طور متوسط ​​در مقایسه با دیگر corridor.I مجموع واکنش های خود را ترجیح داده و خیلی خوشحال به خدمات خود را. شری از Sivasakthi محل یکی در میان مطبوع سالن گردهمایی های اجتماعی بزرگ در چنای porur با قابلیت به جای 300 نفر و یک راهرو خوردن است که می تواند 150 نفر را در یک زمان خانه است. راهرو کنفرانس است که در یک نقطه در دسترس قرار گرفته است، فقط یک فاصله کیلومتر از pallavaram / keelkatalai اتصال جاده شعاعی.

سالن های مراسم عروسی ما هنری طراحی برگزاری در ذهن تمامی خدمات مورد نیاز برای یک روز مراسم ازدواج شاد. از جمله سالن های جشن های بسیاری در حیدرآباد، که آیا شما برای رفتن و یا نگه دارید در اینجا استراحتگاه آخر هفته متعدد در حیدرآباد برای یک تسکین دهنده است. سالن ازدواج ما در چنای porur است فقط چند دقیقه رانندگی از poonamalle، vadapalani یا گوئیندی. مانند برخی از کلان شهر شهری دیگر، این شهرستان دارای سهم خود را از استراحتگاه پر زرق و برق برای زوج در امور مالی. Swarna سالن مجمع سودارشان است که در nanmangalam، چنای، یک فاصله مصلحت از حالت حمل و نقل قرار گرفته است. از آن تاریخ کلان شهر نیویورک کارمند شده است صدور مجوز ازدواج و ارائه مراسم ازدواج مدنی به زوج های همجنس.

Comments